Thuis - Reisverslag uit Rijswijk, Nederland van Karel Berg - WaarBenJij.nu Thuis - Reisverslag uit Rijswijk, Nederland van Karel Berg - WaarBenJij.nu

Thuis

Blijf op de hoogte en volg Karel

11 Juni 2016 | Nederland, Rijswijk

Bij mijn ouders achter de laptop. Mijn reis is nu echt helemaal voorbij. Een raar gevoel, maar toch ook wel weer leuk om terug te zijn in mooi schoon en helder Nederland. De reis gisterochtend van mijn hotel (na een heerlijk ontbijtje) naar het vliegveld van Quito duurde bijna twee en een half uur, inclusief overstap. Het was maar goed dat ik op tijd vertrokken was. Ongelooflijk, als je in Nederland twee en een half uur in een bus rijdt, zit je in Limburg... Toch nog iets te vroeg op het vliegveld, en dus mijn boek helemaal uitgelezen. De vlucht ging voorspoedig. We vertrokken keurig op tijd om 16 uur naar Guayaquil en vanuit daar om 18.45 uur rechtstreeks naar Amsterdam. De catering was weer formidabel (met zelfs stroopwafels) en deze keer heb ik gekeken naar de films Silence of the lambs and Fargo. En ook nog naar Michael Jackson en zelfs Claudia de Breij geluisterd. Een half uur te vroeg landden we al weer op Schiphol, waar mijn ouders en broer met zijn zoon Mart me stonden op te wachten. Super leuk! En nu is mijn moeder lekker voor me aan het koken, asperges, die ik natuurlijk al die tijd niet heb gegeten. Te veel rijst met kip en patat, dat wel. Straks nog even mijn werk bellen wanneer ik hoe laat weer zal moeten aantreden. Maar wel met een volle batterij, ik kan er wel weer even tegenaan. Tot zover dus de laatste beleving. Straks nog maar een voetbalwedstrijd bekijken, en dan vroeg naar bed, met een kleine jetlag, die nu eerlijk gezegd wel mee valt. Ik heb in het vliegveld toch nog wel opgevouwen kunnen slapen, met wat moeite. Mijn moeder is klaar, we gaan eten. Hou mijn blog in de gaten voor de foto's. Tot zover alle verhalen. Ik heb ze met heel veel plezier weer geschreven en iedereen weer bedankt voor alle reacties! Groeten...

  • 11 Juni 2016 - 18:00

    Dé:

    Welcome home!

  • 11 Juni 2016 - 21:11

    Karolien:

    Welkom terug! Wat super leuk om aan de hand je verhalen mee te hebben gereisd. Liefs uit Alkmaar

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Rijswijk

In Zuid Afrika

Zes weken werken in een apenopvang en daarna drie weken reizen door het land...

Recente Reisverslagen:

25 Februari 2019

Dansen met Priscilla

23 Februari 2019

PS logees

23 Februari 2019

Loge's

20 Februari 2019

Aan het werk

18 Februari 2019

Aangekomen
Karel

Actief sinds 06 Dec. 2011
Verslag gelezen: 193
Totaal aantal bezoekers 49641

Voorgaande reizen:

10 Januari 2023 - 20 Maart 2023

Karel beneden onder in Australië

17 Februari 2019 - 21 April 2019

Karel in Zuid Afrika

17 Februari 2019 - 20 April 2019

In Zuid Afrika

Landen bezocht: