PS logees - Reisverslag uit Scheveningen, Nederland van Karel Berg - WaarBenJij.nu PS logees - Reisverslag uit Scheveningen, Nederland van Karel Berg - WaarBenJij.nu

PS logees

Blijf op de hoogte en volg Karel

23 Februari 2019 | Nederland, Scheveningen

Als ik het goed heb kunnen jullie allemaal ook de reacties van anderen die reageren meelezen, toch? Vandaar hier even nog een kort berichtje als PS op mijn laatste verhaal Loge's. D, je hebt me niet begrepen, begrijp ik. De drie logees, schrijf je het dan zo, nee met een streepje erop, weet niet hoe dat moet, bleven alleen in de nacht bij mij. Dus van ongeveer 22 uur tot 5.30 uur hebben ze netjes geslapen, elkaar innig verstrengeld vasthoudend. Overdag zitten ze dan in een kooi buiten in een grote groep, die we Georgie noemen. Is mijn schrijfjuf nu tevreden? Blijf me vragen stellen als iets niet duidelijk is. Sommige dingen zijn voor mij al heel logisch, en misschien voor jullie niet...

  • 23 Februari 2019 - 18:12

    Pa En Ma:

    Dag Karel,ik vraag me af de dieren die daar worden opgevangen gaan die naar verloop van tijd weer terug de natuur in of blijven die in de opvang?
    Groetjes uit Rijswijk.

  • 26 Februari 2019 - 15:27

    Nick:

    Leuk Karel. Niks voor mij zoveel schoon maken, maar ieder zijn eigen ding lol.
    Ik heb nu ook lekker vakantie. Geniet er heerlijk van.
    Hoop voor je dat je reserve bril hebt meegenomen voor geval dat de apen hem wel stelen. Of hij stuk gaat.
    Geniet er lekker van!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Scheveningen

In Zuid Afrika

Zes weken werken in een apenopvang en daarna drie weken reizen door het land...

Recente Reisverslagen:

25 Februari 2019

Dansen met Priscilla

23 Februari 2019

PS logees

23 Februari 2019

Loge's

20 Februari 2019

Aan het werk

18 Februari 2019

Aangekomen
Karel

Actief sinds 06 Dec. 2011
Verslag gelezen: 155
Totaal aantal bezoekers 49328

Voorgaande reizen:

10 Januari 2023 - 20 Maart 2023

Karel beneden onder in Australië

17 Februari 2019 - 21 April 2019

Karel in Zuid Afrika

17 Februari 2019 - 20 April 2019

In Zuid Afrika

Landen bezocht: