Allemaal mensen. - Reisverslag uit Port Douglas, Australië van Karel Berg - WaarBenJij.nu Allemaal mensen. - Reisverslag uit Port Douglas, Australië van Karel Berg - WaarBenJij.nu

Allemaal mensen.

Door: Karel

Blijf op de hoogte en volg Karel

24 Januari 2023 | Australië, Port Douglas

Net naar het dorp geweest, boodschappen gedaan (eten wordt rijst, kip, roerbakgroente en zoetzure saus), cappuccino op en wezen kijken naar een toer om in the great barrier reef te gaan snorkelen. Ik heb 4 opties, allen prijzig (rond de 170 euro voor een dag) maar wel heel leuk. Ik hak de knoop volgende week door. Wel iets om naar uit te kijken. Vooral de schildpadden zijn heel cool. Van die grote uit Finding Nemo.

Net zijn Nadia, Sonja en Anton aangekomen. De meiden heb ik nog niet gezien. Anton wel, hij ligt op de mannen kamer. Hij is heel verlegen, moet nog een beetje los komen. Ik zal hem even de tijd geven... Ik heb hem net alles laten zien hier. Een verslag van Nadia en Sonja volgt snel. Ik ben ook benieuwd.

Misschien wel even leuk om alle mensen te noemen:

Michiel kennen jullie, Belg, fotograaf.

Sofie, ook bekend, altijd happy.

Laura en Jack, al weer weg.

Lena, uit het project, werkt nu hier.

Een groepsfoto volgt in mijn blog.

Jacob, de nieuwe kamergenoot, gisteren in een razend spannende pot verslagen met poolen. Hij is nu met zijn drone op stap, foto's maken.

Patrick en Margo uit Nederland, op doorreis, al weer weg. Zelfde geldt voor Jamie en Jane uit Engeland. En heel veel andere onbekende gasten in ons hostel.

Brody, de eigenaar van het hostel. Heeft een vrouw die schoon maakt. Eergisteren waren ze zelfs nog op bezoek in de zoo.

Keepers van de dierentuin:

Christina, ons aanspreekpunt, de leidinggevende.

Blake, altijd aan het rennen.

Kace, werkt het hardst, leuk vrouw.

Nathalie, uit Nederland, kan ik dus heerlijk mee kletsen in onze taal.

Leah, jonge leuke vrouw.

Angel, nog zo eentje.

Sam, Jason en Darcy, de luie reptile boys.

Nick, nog niet mee gewerkt.

Julie, net nieuw, een beetje stil.

Renee, een vrouw dus, de manager, beetje onzichtbaar. Pas twee keer gezien.

Becky, de baas.

Zoe, een receptie medewerkster, die zien er allemaal natuurlijk goed uit, visitekaartje van het park. Ze zijn ook allemaal klein. Grappig.

Tony en Annie, onze super koks.

Gonzalo, alias Messi uit Argentinië.

Adam, klusjesman. Met meerdere onbekende collega's, eentje heet Justin geloof ik.

Shannon, doet de kangoeroes.

Er zullen er nog meer bij komen. Als ik er weer een aantal heb, gaan jullie het lezen.

Nu heel veel tijd, zo eens gaan kijken wat ik daarmee zal gaan doen. Het is hier nu half twee in de middag, negen uur later dan in Nederland. Jullie liggen allemaal te slapen, rond half vijf dus.

Morgen weer meer verhalen over klusjes, schoon maken en fruit snijden... En dan overmorgen al weer vrij. Heaven on earth...


  • 24 Januari 2023 - 08:40

    Kirsten :

    haha fantastische omschrijving.... leuk om al je verhalen te lezen. Ik moet soms even bijlezen want je schrijft zoveel haha... maar ik volg ze allemaal.

    Geniet en ik hoop dat je een maatje vind met dezelfde humor dat zou het nog beter maken [e-1f600]


  • 24 Januari 2023 - 09:42

    Sonja:

    Prachtig al die mensen die je ontmoet!


  • 24 Januari 2023 - 12:15

    Dé:

    Great Barrier Reef altijd doen, dit is je kans voordat het over een paar jaar helemaal uitgegrijsd of verdwenen is [e-1f576]

    Leuke personages en bedankt voor de vrolijke groepsfoto, different cook dan de jaarlijkse theater Branoulfoto's (remember de bontjas van Ebe [e-1f605])


  • 24 Januari 2023 - 13:41

    Diana:

    Leuk om te lezen [e-1f91e]

    Diana

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Port Douglas

Karel

Actief sinds 06 Dec. 2011
Verslag gelezen: 91
Totaal aantal bezoekers 49894

Voorgaande reizen:

10 Januari 2023 - 20 Maart 2023

Karel beneden onder in Australië

17 Februari 2019 - 21 April 2019

Karel in Zuid Afrika

17 Februari 2019 - 20 April 2019

In Zuid Afrika

Landen bezocht: