Op Singapore Airport - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Karel Berg - WaarBenJij.nu Op Singapore Airport - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Karel Berg - WaarBenJij.nu

Op Singapore Airport

Door: Karel

Blijf op de hoogte en volg Karel

21 Maart 2023 | Singapore, Singapore

Hallo allemaal,

een verhaaltje vanaf Singapore Airport, Changi. Ik ben hier om 0.20 u geland, middenin de nacht dus. Het was vanaf Sydney ongeveer acht uur vliegen. Een stukje tegen de tijd in, het tijdsverschil met jullie is nu zeven uur, het is nu 15 u hier. Ik ben dus nu al bijna vijftien uur aan het wachten. Toch gaat de tijd best snel, ik heb het eerste uurtje een beetje rond gelopen. Bij een hotel op het vliegveld gevraagd of ik er slapen kon, maar het was helaas volgeboekt. Als er wel plek was geweest, had ik wel mijn portemonnee moeten trekken, een paar uur bijslapen kost al gauw 80 euro. Maar goed, het kon niet, dus was ik blij dat ik een best relaxte bank vond. Daar heb ik ruim vijf uur op kunnen slapen, met mijn kleine rugzakje dicht tegen me aan. Toen was ik weer redelijk hersteld. Ik wilde natuurlijk graag gelijk WiFi hier, ook om Sonja te kunnen vertellen dat ik goed aangekomen was, maar dat lukte niet. Ik heb het twintig keer geprobeerd. Ik kwam er niet in. Ook navragen bij wat medewerkers hier, mocht niet baten, geen WiFi. En dan staat er een man naast je, die doet tik, tik, tik, en hup internet, frustrerend. Geen idee wat er met mijn smartphone aan de hand is. Ook op deze tablet lukte het eerst niet. Meerdere keren proberen leverde ook hier niets op, tot ik het net een half uur geleden nog een keer probeerde, en toch, ploep, Wifi. Goed, heb ik weer wat te doen hier, jullie op de hoogte houden met dit tekstje. En snel een Wordfeudje leggen.

Na mijn tukje heb ik drie kleine pannenkoekjes op met een beker melk, ik heb nog wat rond gelopen, een beetje gefotografeerd, een tuin bezocht, een cappuccino gedronken en nog een film gekeken in een klein bioscoopje hier. Free Guy, best een leuke film, over een man die leeft in een computerspelletjes wereld. Een film met mooie special effects. Goed vermaak voor bijna twee uur.

Ik laadde nog even mijn smartphone op gedurende drie kwartier, dat is hier voor mij nu gewoon een activiteit. Ik bezocht een leuke vlindertuin, met mooie, grote, kleurrijke vlinders, leuk voor de foto's (ik had er graag een willen plaatsen hier, maar ik schrijf niet met mijn smartphone, dus het kan even niet). En ik at een heerlijke maaltijd, rijst met zoet zure saus. Ik nam nog een cola, keek naar een spannende poolwedstrijd op tv, en nu zit ik weer bij de slaapplek waar deze wachttijd voor mij begon. Over acht uur ga ik vliegen naar Amsterdam, een vlucht van ongeveer veertien uur, en als alles goed gaat, land ik om 6.45 u op Schiphol, dan zit mijn reis er helemaal op.

Laat ik nu al vast de kans pakken om iedereen te bedanken voor het zoveel meelezen hier op mijn blog en voor alle leuke reacties. Het was echt hartverwarmend om ze elke dag te lezen. Echt veel mensen hebben mij gevolgd hier, zo leuk. Ik heb met heel veel plezier elke dag mijn verhaaltjes geschreven. Het was voor mij een mooi moment steeds om alles nog eens op een rijtje te zetten en die dag samen te vatten. Ik ga jullie morgen als ik weer in Nederland ben mijn allerlaatste verhaaltje van mijn reis beneden onder in Australialalalala schrijven. Ik heb echt heel veel zin om iedereen weer te gaan zien, familie, collega's, cliënten, vrienden en natuurlijk vooral Sonja. Iedereen super bedankt, en ik weet zeker, we zien elkaar weer snel. Tot morgen.


  • 21 Maart 2023 - 09:17

    Sonja:

    Goed om te horen[e-1f600]


  • 21 Maart 2023 - 09:20

    Dé:

    Safe flight [e-1f918]en neem wat zon mee naar NL!


  • 21 Maart 2023 - 10:33

    Britt :

    Welkom terug in Nederland!


  • 21 Maart 2023 - 14:56

    Kirsten:

    Welkom thuis en tot snel


  • 22 Maart 2023 - 19:41

    Diana:

    Welkom terug


  • 26 Maart 2023 - 12:12

    Jeroen :

    Leuk karel je verhaaltjes

    Ik heb ze niet allemaal gelezen

    Maar toch

    Gr.jeroen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Singapore, Singapore

Karel

Actief sinds 06 Dec. 2011
Verslag gelezen: 70
Totaal aantal bezoekers 49613

Voorgaande reizen:

10 Januari 2023 - 20 Maart 2023

Karel beneden onder in Australië

17 Februari 2019 - 21 April 2019

Karel in Zuid Afrika

17 Februari 2019 - 20 April 2019

In Zuid Afrika

Landen bezocht: