Thuis - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Karel Berg - WaarBenJij.nu Thuis - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Karel Berg - WaarBenJij.nu

Thuis

Door: Karel

Blijf op de hoogte en volg Karel

22 Maart 2023 | Nederland, Amsterdam

Ik ben weer terug, ik zit nu op de bank in Amsterdam bij Sonja. Ze heeft me opgehaald op Schiphol, na een goede, veilige vlucht vanuit Singapore. Het ging eigenlijk best nog snel. Ik kreeg gelijk wat lekkers te eten van de stewardessen, om 1.00 u al, en vlak voor de landing nog een keer, heerlijk. Ik heb deze keer naar de film over Elvis Presley gekeken. Ik had lekker veel beenruimte, omdat ik op de eerste rij zat, in het midden. Het lukte om nog een beetje te dommelen, maar echt slapen kan ik het niet noemen. Ik heb nu hier net al wel een paar uurtjes slaap gepakt. Ik voel me nu al wel goed uitgerust eigenlijk, de jetlag valt wel mee. Sonja legt me helemaal in de watten, zo lief...

Ik kijk terug op een waanzinnige tijd. Het voelt allemaal nog een beetje onwerkelijk. Dat ik al die leuke dingen allemaal heb meegemaakt. Het moet nog een beetje landen. Ik moet nu alle foto's gaan uitzoeken, een hele klus, want ik heb er meer dan 4000, echt waar. En de twee boeken die ik weer wil gaan maken hebben maar plek voor ongeveer 1300 foto's. Dat wordt dus nog een hele strijd. Dat is een latere zorg. Eerst even een paar dagen bijkomen.

Ik heb jullie al bedankt. Het was zo leuk om hier mijn verhaaltjes te schrijven, maar ik herhaal het nog een keer: bedankt voor het lezen, echt geweldig dat iedereen zo meeleefde. Ik kan alleen maar zeggen, lieve mensen, koop een ticket en vlieg zelf naar de andere kant van onze globe. Australië is echt een prachtig land. Prachtige natuur en hele vriendelijke mensen. De moeite van zo'n lange reis zeker waard. Jullie weten nu precies wat je down under absoluut niet mag missen...

Tot slot nog een laatste foto. Genomen op Singapore Airport, in de vlindertuin. Ik fladder in Nederland vrolijk door, ook weer zin om mijn leven hier weer op te pakken. Voor iedereen, tot snel...


  • 22 Maart 2023 - 19:36

    Diana :

    Top dat je dat hebt gedaan Karel[e-1f970]

    maar ben blij dat je weer heelhuids terug bent


  • 22 Maart 2023 - 19:40

    Karolien :

    Welkom terug, wat heerlijk zo'n warm onthaal bij Sonja. Nu al zin om over een tijdje de boeken te bewonderen.

    Liefs Karolien


  • 22 Maart 2023 - 19:53

    Jolanda Verbeek :

    Welkom thuis!

    Ik vond het ontzettend leuk om je reisverslagen te lezen.

    Laat je nu maar lekker verwennen door Sonja en ga maar nagenieten van je bijzondere reis.

    Groetjes Jolanda


  • 23 Maart 2023 - 07:34

    Britt :

    Welkom thuis! Tot snel weer. Groetjes aan jouw lieve Sonja.

    Ik ben niet in staat zo ver te reizen maar heb ervan genoten om op deze manier met je mee te lezen.

    Dankjewel!


  • 23 Maart 2023 - 12:30

    Kirsten:

    welkom thuis we zien je snel weer.


  • 24 Maart 2023 - 15:55

    Dé:

    Kan je niet gewoon (nog eenbtijdje) af en toe wat over je belevenissen blijven schrijven? Dit is zó plotseling afkicken [e-1f644]

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Karel

Actief sinds 06 Dec. 2011
Verslag gelezen: 68
Totaal aantal bezoekers 49615

Voorgaande reizen:

10 Januari 2023 - 20 Maart 2023

Karel beneden onder in Australië

17 Februari 2019 - 21 April 2019

Karel in Zuid Afrika

17 Februari 2019 - 20 April 2019

In Zuid Afrika

Landen bezocht: