Kustlijn - Reisverslag uit Rainbow Beach, Australië van Karel Berg - WaarBenJij.nu Kustlijn - Reisverslag uit Rainbow Beach, Australië van Karel Berg - WaarBenJij.nu

Kustlijn

Door: Karel

Blijf op de hoogte en volg Karel

04 Maart 2023 | Australië, Rainbow Beach

Britt is geïnteresseerd in de Greyhoundbus. Na mijn verhaaltje van vandaag volgt een foto. Het is niet een heel spannende bus hoor, Britt. Gewoon een moderne toeringcar, met WiFi, airco, en makkelijke stoelen. Het is een prima manier van verplaatsen voor mij. In totaal negen ritten dus, waar ik er nu vier van heb gehad. Morgen rond deze tijd ben ik al weer in Noosa. Het is een korte rit morgen, van nog geen drie uur. Einde ochtend zal ik weer vertrekken.

Maciek, jij begrijpt het, kajakken zonder stoeltje is inderdaad fietsen zonder zadel. Paardrijden zonder paard zelfs, parachutespringen zonder parachute. Zo, is dat ook weer duidelijk allemaal. Haha.

Vandaag heb ik een flink stuk over het strand gelopen, langs een prachtige strook van veel gele en oranje rotsen dus en schitterende natuur. Ik heb aardig wat plaatjes geschoten weer. Veel mooie bomen mogen zien ook, leuk. Na de foto van de Greyhoundbus nog een foto vandaag, zo maar zo'n landschapje. Het was een relaxte wandeling, hier en daar wel door nog vrij hoog water, soms bijna tot mijn knieën. Nog een slokje melk uit de fles die ik had meegenomen. En een burger toen ik weer terug in het dorp was.

Deze kustlijn is wel het enige boeiende wat hier te zien is. Verder heb ik eigenlijk niets kunnen vinden. Rainbow Beach is op twee handjes vol winkels, verder een beetje saai. Twee en een halve dag hier is niet echt nodig, maar ik vermaak me in het hostel ook prima. Ik heb nog even lekker gezwommen in een van de twee zwembadjes hier. In de zee vond ik het te koud. Toen ik wandelde was de zon er nog niet, er viel zelfs een klein beetje regen. Maar nu is de zon toch nog te voorschijn gekomen. En gisteravond heb ik in een café een biertje genomen en naar rugby gekeken op een groot scherm. Grappig.

Mijn rondreis tijd zit er half op. Ik heb vijf plaatsen van de tien gehad. Maandag ga ik vanuit Noosa naar Fraser Island, voor een toer van zelfs drie dagen, twee nachten. Dat moet ook spannend worden. En zo tikt de tijd langzaam rustig door...


  • 04 Maart 2023 - 10:29

    Sonja:

    Ik tel de dagen af. Geniet nog maar verder in Noosa en Frazier Island e.v.


  • 04 Maart 2023 - 11:13

    Karolien :

    Frazer Island, toffff! Veel plezier met weer nieuwe avonturen. Hoop dat je een paar ervaren chauffeurs hebt op je trip naar Frazer.


  • 05 Maart 2023 - 11:52

    Diana :

    Wat ben je een kanjer [e-1f929]

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Rainbow Beach

Karel

Actief sinds 06 Dec. 2011
Verslag gelezen: 58
Totaal aantal bezoekers 49905

Voorgaande reizen:

10 Januari 2023 - 20 Maart 2023

Karel beneden onder in Australië

17 Februari 2019 - 21 April 2019

Karel in Zuid Afrika

17 Februari 2019 - 20 April 2019

In Zuid Afrika

Landen bezocht: