Tas ingepakt - Reisverslag uit Scheveningen, Nederland van Karel Berg - WaarBenJij.nu Tas ingepakt - Reisverslag uit Scheveningen, Nederland van Karel Berg - WaarBenJij.nu

Tas ingepakt

Door: Karelvandenberg

Blijf op de hoogte en volg Karel

30 December 2011 | Nederland, Scheveningen

Een mooi moment: ik heb zojuist mijn tas ingepakt. Natuurlijk weer veel te veel spullen die ik mee wil nemen, maar de rits kon toch nog dicht. Vervolgens in de uren er na schieten er nog allemaal kleine dingetjes in mijn hoofd, die ik ook niet mag vergeten... Mijn zwembroek, de reservebril. En zo wordt de tas steeds zwaarder. Nu nog oud en nieuw goed door zien te komen en dan gaat het avontuur echt beginnen!

Leuk dat jullie mijn verslag volgen. Welkom!

En ook via deze weg wens ik iedereen een mooie jaarwisseling. Tot snel, dan waarschijnlijk al vanuit India.

  • 30 December 2011 - 22:06

    Dé Reisgek:

    Wat weegtie dan, die fijne tas van je? Dat je niet moet bijbetalen! Want die Indo's zijn niet misselijk ;-)
    Zal Gon instrueren hoe ze je kan volgen, zag haar vanmorgen op de Fred bij ... Paagman! Daar kocht ik de Indonesia Insight Guide. 4(50 blz)
    Goede jaarwissel en idem reis!
    Ik mail je nog even wat toeristenzinnetjes...
    Repeat after me: selamat tidur (slaap lekker)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Scheveningen

In Zuid Afrika

Zes weken werken in een apenopvang en daarna drie weken reizen door het land...

Recente Reisverslagen:

25 Februari 2019

Dansen met Priscilla

23 Februari 2019

PS logees

23 Februari 2019

Loge's

20 Februari 2019

Aan het werk

18 Februari 2019

Aangekomen
Karel

Actief sinds 06 Dec. 2011
Verslag gelezen: 225
Totaal aantal bezoekers 49904

Voorgaande reizen:

10 Januari 2023 - 20 Maart 2023

Karel beneden onder in Australië

17 Februari 2019 - 21 April 2019

Karel in Zuid Afrika

17 Februari 2019 - 20 April 2019

In Zuid Afrika

Landen bezocht: