Terug - Reisverslag uit Rijswijk, Nederland van Karel Berg - WaarBenJij.nu Terug - Reisverslag uit Rijswijk, Nederland van Karel Berg - WaarBenJij.nu

Terug

Door: Karelvandenberg

Blijf op de hoogte en volg Karel

20 Maart 2012 | Nederland, Rijswijk

Zit ik gewoon weer in Rijswijk bij mijn ouders achter de computer, alsof er niets gebeurd is... Ik ben er weer, Gek gevoel. Elf weken lang in een totaal andere wereld. En nu weer hier. Een geweldig moment om mijn ouders te zien op Schiphol, na een toch wel weer lange vlucht. Alles lijkt zo helder en op de een of andere manier erg licht te zijn in het landschap buiten. Lastig om het uit te leggen. Alsof de zon hier feller schijnt, maar wel minder warmte geeft, want natuurlijk voelt het koud aan, vooral aan mijn voeten. Erg leuk ook om Mian en Anja hier rond te zien lopen, zo vertrouwd. Toen ik weg ging zaten ze nog bang onder de kast en nu lijkt het wel alsof ze hier al jaren wonen. En wat is het heerlijk om op Hotmail een berichtje te kunnen openen en binnen een seconde dit te kunnen lezen... Bedankt weer voor al jullie reacties.

De reis is erg voorspoedig gegaan. In totaal 15 uur gevlogen in twee etappes en 3 uur overstappen in Dubai. Het eten in het vliegtuig was weer perfect. En ik had natuurlijk weer zo'n computertje met films (Kuifje) en Alanis Morisette deze keer. Het was wel wat vermoeiend omdat ik precies in de nacht vloog, maar dat slaap ik de komende nacht wel weer bij. Moeder heeft hier heerlijk Nederlands voor me gekookt (aardappelen en sperziebonen) en ook de yoghurt met slagroom toe was erg lekker. Die kennen ze nauwelijks in Azie. Ons landje heeft daarin zo veel meer keuze. Vanavond komt mijn broer op bezoek. Ook leuk. En ook goed om weer eens naar het journaal te kunnen kijken. Want al het nieuws is al die tijd volledig aan me voorbij gegaan. Ik heb mijn eigen nieuws gemaakt.

En nu even lekker in bad zitten, daar heb ik nou echt zin in. Na al die koude douches. Mijn volgende verhaaltje dus met foto's. Hou het in de gaten...

  • 20 Maart 2012 - 17:58

    Esther:

    Ha Karel.
    welkom thuis weer!
    Ben benieuwd naar je foto's. Je verhalen waren al heel beeldend, eens kijken hoe mooi de foto's daarop aansluiten.

  • 20 Maart 2012 - 18:20

    Joke En Ruud:

    Hoi Karel

    Welkom Terug in Nederland

    We kijken uit naar de foto's geniet van je familie en een gezellige avond

    gr Ruud en Joke

  • 20 Maart 2012 - 20:36

    Cees.plug@online.nl:

    Al je berichten gelezen. Tineke heeft terug gemaild. Dapper en bewonderenswaardig. Welkom in Holland en welkom in Brielle. Tot ziens.

  • 21 Maart 2012 - 12:58

    Anton En Lies:

    welkom terug groeten uit tiel

  • 21 Maart 2012 - 13:29

    Josje:

    Hey Kareltje, welkom thuis. Geniet van je bad en we horen wel weer van jou. Als je wilt komen eten, gewoon een belletje geven hoor. x

  • 21 Maart 2012 - 15:44

    Schoe:

    Welkom thuis!

  • 22 Maart 2012 - 10:03

    Karolien:

    Heeeeeee Karel,

    Zo zeg wat heb jij een hoop beleefd! Ik heb me rot gezocht naar je mooie kerstkaart en heb hem vanmorgen eindelijk gevonden. Ik zat wel hard op te lachen. Je bent thuis! Tsjonge dat zal wel even wennen zijn. Ik hoop dat je met een goed gevoel terug kijkt en ook blij bent om weer in ons eigen kikkerlandje terug te zijn. Een hele dikke Nederlandse zoen van mij

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Rijswijk

In Zuid Afrika

Zes weken werken in een apenopvang en daarna drie weken reizen door het land...

Recente Reisverslagen:

25 Februari 2019

Dansen met Priscilla

23 Februari 2019

PS logees

23 Februari 2019

Loge's

20 Februari 2019

Aan het werk

18 Februari 2019

Aangekomen
Karel

Actief sinds 06 Dec. 2011
Verslag gelezen: 322
Totaal aantal bezoekers 49878

Voorgaande reizen:

10 Januari 2023 - 20 Maart 2023

Karel beneden onder in Australië

17 Februari 2019 - 21 April 2019

Karel in Zuid Afrika

17 Februari 2019 - 20 April 2019

In Zuid Afrika

Landen bezocht: