Bij de foto`s - Reisverslag uit Scheveningen, Nederland van Karel Berg - WaarBenJij.nu Bij de foto`s - Reisverslag uit Scheveningen, Nederland van Karel Berg - WaarBenJij.nu

Bij de foto`s

Blijf op de hoogte en volg Karel

24 April 2019 | Nederland, Scheveningen

Er staan nu 64 foto`s op deze site.

Om deze te kunnen zien moet je het volgende doen:

Ga in reisverslagen naar het verhaaltje Thuis. Klik dit open. Er zijn nu 20 foto´s te zien onder het kopje Foto´s bij verslag (64). Hier rechtsonder staat in het groen Ga naar het overzicht. Klik dit aan. Er komt nu te staan Fotoboek van Karel in Zuid Afrika. Hier direct onder staat een witte balk met daarop Bij de foto´s. Klik op deze balk, nu verschijnt het woord Thuis, klik dit aan, en alle foto´s verschijnen...

Het is omslachtig, maar ik weet niet hoe het anders moet.

De foto`s met nummers corresponderen met de nummers van mijn top twintig uit het verhaaltje, Mijn laatste verhaaltje. De foto`s met letters zijn van het project, en hieronder vermeld ik wie wie of wat wat is.

A Teamleiders Nico en Ben.
B Sandy, Nicole, Aishline en Erin.
C Graham.
D Katrin en de ganzen.
E Het zwembadje van de baboonwalk.
F Willemijn.
G Ik met kleine Charlie.
H Vera.
I Teamleidster Molly.
J Priscilla.
K Charlie en Fletcher.
L Op de Foodprep.
M Nico.
N Marc.
O Ik.
P Vrijdagavond uit eten.
Q Emma, Marie en Iara.
R Mijn huisje.
S Het schoon maken van de Monty.
T Zomaar een aapje.
U Teamleidster Lotte.
V Penny.
W Ellie.
X Sarah.
Y Groepsfoto van de laatste groep.
Z Bob en Lynne.

Tot zover weer.

  • 27 April 2019 - 09:22

    Kirsten En Nick:

    heeyy Karel.......eindelijk hebben we foto's gezien.. het ziet er geweldig uit...vooral marc willen we wel graag ontmoeten ;-)....
    tot morgen weer op dillenburg !!

    gr Kirsten en Nick

  • 21 December 2019 - 16:44

    Sophie Kap:

    Ha Karel, wat een bijzondere reis heb je gemaakt.
    Ik heb je via deze site gevonden.
    Wilde je een kerstkaart sturen maar kan nergens meer je adres vinden.
    Wil je me dat weer toe sturen ?
    Ik neem aan dat Charley in Zuid Afrika is gebleven maar wat lijkt me dat
    heerlijk om voor die diertjes een poos te mogen zorgen.

    Lieve groeten, Bram en Sophie Ruurlo

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Scheveningen

Karel

Actief sinds 06 Dec. 2011
Verslag gelezen: 807
Totaal aantal bezoekers 49876

Voorgaande reizen:

10 Januari 2023 - 20 Maart 2023

Karel beneden onder in Australië

17 Februari 2019 - 21 April 2019

Karel in Zuid Afrika

17 Februari 2019 - 20 April 2019

In Zuid Afrika

Landen bezocht: