Thuis - Reisverslag uit Rijswijk, Nederland van Karel Berg - WaarBenJij.nu Thuis - Reisverslag uit Rijswijk, Nederland van Karel Berg - WaarBenJij.nu

Thuis

Blijf op de hoogte en volg Karel

22 April 2019 | Nederland, Rijswijk

Op de bank bij mijn ouders. Ik heb net meer dan 11 uur geslapen, na natuurlijk een gebroken nacht in het vliegtuig. Ook de terugvlucht was prima. Lekker gegeten, een paar films gekeken (Pirates of the Carribean, en the Greatest Showman) en een beetje muziek geluisterd (Supertramp, John Lennon, Bryan Adams en the Cure). Alles perfect.

Ook de reis van hostel naar vliegveld ging heel soepeltjes met de My City bus. Een keertje overstappen op centraal station, Civic Centre, en daarna rechtstreeks naar het niet eens zo hele grote vliegveld. Daar ontmoette ik opnieuw Denise nog weer, waar ik vrijdag ook mijn laatste toer naar de Kaap mee had beleefd. We hadden beide dus precies dezelfde vluchten geboekt, bij Turkish Airlines. Eerst naar Istanbul en daarna naar Amsterdam. Met een uurtje vertraging kwam ik daar aan, waar mijn broer Herman en mijn ouders me stonden op te wachten.

Een raar gevoel dat dan ineens alles voorbij is. Ik heb zo van alles genoten, en constant in mijn eigen bubbel geleeft. Plotseling sta je dan weer met beide benen op de vlakke Nederlandse grond. Nog een paar dagen rustig aan, genieten van het WK snooker op de BBC, en dan weer keihard aan het werk. Stiekem ook wel weer leuk.

Leuk dat ik bij het aanzetten net van mijn tablet ook nog een gezellig berichtje van Marie in de mailbox vond. Ik heb haar gelijk terug geschreven...

Ik ga morgen thuis achter mijn eigen computer die beloofde foto's plaatsen, eindelijk echt.

Tot zover dan dus de woorden van mijn reis. Iedereen bedankt voor de reacties. En D, jij bent de eerste die het hoort als ik klaar ben met het uitzoeken en bewerken van alle foto's. Daar heb ik toch ook wel zin in...

Heel veel groeten weer,

Karel

And make life beautiful...


  • 23 April 2019 - 02:58

    Kirsten:

    Welkom thuis !!

  • 24 April 2019 - 06:05

    Nick:

    Fijn dat je weer veilig thuis bent. Ik zie je zondag.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Rijswijk

Karel

Actief sinds 06 Dec. 2011
Verslag gelezen: 292
Totaal aantal bezoekers 49625

Voorgaande reizen:

10 Januari 2023 - 20 Maart 2023

Karel beneden onder in Australië

17 Februari 2019 - 21 April 2019

Karel in Zuid Afrika

17 Februari 2019 - 20 April 2019

In Zuid Afrika

Landen bezocht: