Nieuw avontuur - Reisverslag uit Scheveningen, Nederland van Karel Berg - WaarBenJij.nu Nieuw avontuur - Reisverslag uit Scheveningen, Nederland van Karel Berg - WaarBenJij.nu

Nieuw avontuur

Door: Karel

Blijf op de hoogte en volg Karel

04 Oktober 2022 | Nederland, Scheveningen

Het is weer bijna zover, ik ga een nieuw avontuur beleven. Nu het weer kan ga ik van 7 januari tot 20 maart 2023 naar Australië. Ik ga de eerste zes weken in een dierentuin en opvang in Port Douglas werken en daarna ga ik vier weken langs de oostkust van Cairns naar Sydney reizen. Inmiddels ben ik stapje voor stapje alles aan het voorbereiden. De voorpret is dus al begonnen. Nu eerst nog drie maanden wachten... Volg mijn verhalen weer hier op waarbenjij.nu

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Scheveningen

Karel

Actief sinds 06 Dec. 2011
Verslag gelezen: 131
Totaal aantal bezoekers 49884

Voorgaande reizen:

10 Januari 2023 - 20 Maart 2023

Karel beneden onder in Australië

17 Februari 2019 - 21 April 2019

Karel in Zuid Afrika

17 Februari 2019 - 20 April 2019

In Zuid Afrika

Landen bezocht: