Singapore Airport - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Karel Berg - WaarBenJij.nu Singapore Airport - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Karel Berg - WaarBenJij.nu

Singapore Airport

Door: Karel

Blijf op de hoogte en volg Karel

08 Januari 2023 | Singapore, Singapore

Mijn eerste verhaaltje van een nieuwe reis, op weg dus down under. Ik zit nu op immens groot Singapore Airport, misschien wel 10 keer de grootte van the Mall of the Netherlands in Leidschendam. Ik heb inmiddels de juiste gate gevonden hier, ik moet alleen nu drie uurtjes wachten. Het afscheid van mijn ouders, broer, schoonzus en Sonja op Schiphol was zwaar. Niet iedereen die mee leest zal het al weten, Sonja is een geweldige nieuwe vrouw in mijn leven. Jullie zullen haar naam hier nog wel vaker langs zien komen. Ze reist deze keer op mijn schouder met me mee...

Het was op Schiphol nog wel even stressen. Ik stond in totaal drie keer heel lang in de rij. Uiteindelijk moest ik rennen om met 12 minuten nog net op tijd te kunnen boarden. Ik was zo'n beetje de een na laatste passagier, iedereen zat al netjes op zijn plek. De vlucht zelf ging vrij soepel. Lekker en best veel vliegtuigvoedsel (vis, broodje kaas, omelet, chips met cola...), ik hou er van. Aan het begin nog even van stoel geruild, omdat een echtpaar graag naast hun dochter wilde zitten, geen probleem. Ik zat nog steeds bij het raam met natuurlijk een mooi uitzicht, vooral boven de wolken. Op het computertje voor me niet heel veel keus eigenlijk deze keer. De Tailor Swift fan had een mooie vlucht, want van haar waren maar liefst 4 albums te beluisteren. Ik heb gekozen voor Michael Jackson en ABBA (ook met 4 albums vertegenwoordigd). Ik ben deze keer niet aan een film toegekomen. En precies op tijd kwamen we toen hier aan. Ik hoop dat mijn volgende verhaaltje vanuit Australië zal komen. Hoe me in de gaten. Misschien nu even wat drinken.

Nu dus nog even wachten op vlucht SQ 211, vanaf gate A11 op Singapore, naar Sydney, vertrektijd 10.30 u.

Groeten... Karel


  • 08 Januari 2023 - 08:37

    Jolanda:

    Goeie reis!


  • 08 Januari 2023 - 11:05

    Sonja:

    Via flight tracker zie ik dat je over een kwartier landt in Sidney. Ik hoop dat je hebt kunnen slapen. Prettige reis verder.


  • 08 Januari 2023 - 11:19

    Pa En Ma.:

    Dag Karel,de reis is nu echt begonnen.

    We zijn benieuwd wat je allemaal gaat zien en beleven.

    Maak er een reis van waar je later met plezier op kunt terugkijken.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Singapore, Singapore

Karel

Actief sinds 06 Dec. 2011
Verslag gelezen: 75
Totaal aantal bezoekers 49882

Voorgaande reizen:

10 Januari 2023 - 20 Maart 2023

Karel beneden onder in Australië

17 Februari 2019 - 21 April 2019

Karel in Zuid Afrika

17 Februari 2019 - 20 April 2019

In Zuid Afrika

Landen bezocht: