Sydney - Reisverslag uit Sydney, Australië van Karel Berg - WaarBenJij.nu Sydney - Reisverslag uit Sydney, Australië van Karel Berg - WaarBenJij.nu

Sydney

Door: Karel

Blijf op de hoogte en volg Karel

08 Januari 2023 | Australië, Sydney

Ik zit nu in een surrealistische vertrekhal op Sydney Airport. Surrealistisch omdat ik de enige ben hier, echt waar. Gigantisch groot, overal incheckbalies en lopende banden, maar volkomen levenloos. Blijkt dus dat het hier om 22.00 u al dicht gaat. Haha, er wordt nu wel iets omgeroepen, nog gekker. Straks is mijn binnenlandse vlucht naar Cairns, rond 6.00, het is nu 23.03 u. En dat is dus een van de eerste vluchten hier weer. Van Singapore naar hier ging weer vlekkeloos. Helaas dezelfde computer, dus deze keer al weer Michael Jackson geluisterd, en nog maar een keertje naar Titanic gekeken, al kan ik die ondertussen dromen... Nu iets te eten zoeken, al ben ik ook in mijn tweede vlucht weer goed verwend. Veel lekker eten en drinken. Als het goed gaat allemaal ben ik om 8.20 u in Cairns, en daar moet ik dan een hostel gaan zoeken, Gilligans. Dat ga ik daar even bekijken. Voorlopig zit ik er lekker in...


  • 08 Januari 2023 - 13:22

    Sonja:

    Lieve Karel,

    Het is even wennen de verschillende tijdzones voor mij. Vanaf nu blijft het dezelfde, welkom in Sidney/Australië. Ik ben benieuwd hoe jij Australië ervaart, hun way of life. Voor mij is het op de kop af 30 jaar geleden dat ik er geweest ben. Ik ben toe aan nieuwe inzichten. Geniet ervan!


  • 08 Januari 2023 - 13:56

    Dé:

    Ha K.

    Let's get this party started :-)

    Misschien leuk voor de volgers, je reisschema ergens plaatsen? Wanneer ben je wáár?

    Natuurlijk kijken we ook reikhalzend uit naar de eerste jaloersmakende foto's.

    Enjoy!


  • 08 Januari 2023 - 16:15

    Karin Walbeek-van Den Berg:

    Heel veel plezier en succes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Karel

Actief sinds 06 Dec. 2011
Verslag gelezen: 388
Totaal aantal bezoekers 49885

Voorgaande reizen:

10 Januari 2023 - 20 Maart 2023

Karel beneden onder in Australië

17 Februari 2019 - 21 April 2019

Karel in Zuid Afrika

17 Februari 2019 - 20 April 2019

In Zuid Afrika

Landen bezocht: