Kroko in mijn handen - Reisverslag uit Port Douglas, Australië van Karel Berg - WaarBenJij.nu Kroko in mijn handen - Reisverslag uit Port Douglas, Australië van Karel Berg - WaarBenJij.nu

Kroko in mijn handen

Door: Karel

Blijf op de hoogte en volg Karel

03 Februari 2023 | Australië, Port Douglas

Vandaag had ik weer een M2, mammals met Shannon. Het was gezellig. Ze heeft op haar verjaardag van haar vriend, die ze nog maar heel kort kent (hee, dat klinkt bekend) een grote tv gekregen. Ze vond het eigenlijk een beetje een te groot kado, maar ze heeft het toch maar aangenomen. We hebben wat koala hokken schoon gemaakt. En ik mocht bij een foto shooting aanwezig zijn. De bezoekers krijgen dan een slang, een koala of een krokodil in hun handen. Ik mocht de kroko even vast houden (zo sterk) en Shannon maakte de foto met mijn smartphone die ik hierna erop zet. Er wordt voor de bezoekers echt een goede foto geschoten, die ze gelijk printen op A4 formaat en in een kartonnetje schuiven. Wij krijgen er ook een als we weg gaan. Vandaag kreeg Sofie hem dus, zij gaat morgen weg. Vandaag was haar laatste dag in de zoo. We gaan zo in het dorp hier met ons clubje en wat keepers wat eten en drinken. Is leuk om wat keepers buiten werktijd te gaan zien. Sofie heeft ze uitgenodigd, leuk.

Morgen heb ik weer M2. Maar Shannon zei wel dat ik iets anders mag doen morgen dan vandaag. Even vragen wat voor opties ik heb. Nu ga ik even beeldbellen met Sonja, ik zie dat ze net wakker is in Amsterdam. Deze keer een echte korte, maar wel met een hoogtepuntje. Zie de foto... Tot morgen.


  • 03 Februari 2023 - 09:24

    Sonja:

    Heel bijzondere romantische gebaar, tv als cadeau. Ik zou het niet kunnen bedenken[e-1f600]

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Port Douglas

Karel

Actief sinds 06 Dec. 2011
Verslag gelezen: 64
Totaal aantal bezoekers 49907

Voorgaande reizen:

10 Januari 2023 - 20 Maart 2023

Karel beneden onder in Australië

17 Februari 2019 - 21 April 2019

Karel in Zuid Afrika

17 Februari 2019 - 20 April 2019

In Zuid Afrika

Landen bezocht: