P.S. Oproep - Reisverslag uit Pondicherry, India van Karel Berg - WaarBenJij.nu P.S. Oproep - Reisverslag uit Pondicherry, India van Karel Berg - WaarBenJij.nu

P.S. Oproep

Door: Karelvandenberg

Blijf op de hoogte en volg Karel

20 Januari 2012 | India, Pondicherry

Na een heerlijke maaltijd en de landenpresentatie van Korea en Canada, een leuk Koreaans spel, een prima nacht en een lekker ontbijt, (ik heb me zelfs geschoren, voor de tweede keer in India), bedenk ik me toch niets: als jullie jullie bijdrage willen overmaken is het denk ik beter om het te doen op naam van J.W. van den Berg te Rijswijk Gld. Dit is de woonplaats van mijn ouders. Maurik, wat ik gisteren noemde, is de plaats van de bank. Zal denk ik op zich niet zo heel veel uitmaken, maar goed. En jullie kunnen er dan bij vermelden, Baby Sarah's Home.

Nogmaals bedankt. Aan het werk weer nu. De kinderen wachten.

Groet.


  • 20 Januari 2012 - 08:41

    Pa En Ma:

    Hoi Karel,

    Je eerste bijdrage is op onze rekening binnen gekomen dus een begin is er.

    Wij zullen er ook aan mee helpen om je kinderen daar te steunen.

    Hier is alles oké.

    Groeten en geniet Pa en Ma

  • 20 Januari 2012 - 08:50

    Jolanda Van Wees:

    Hoi Karel,

    Wat een goed initiatief!
    Wij zullen snel een bedrag overmaken, moeten alleen nog even nadenken over hoeveel. Hopelijk krijg je een aardig bedrag bijeen voor het weeshuis.
    Veel succes

    Fam van Wees

  • 20 Januari 2012 - 12:30

    Josje:

    Karel, heb geld overgemaakt en men hoeft alleen het rekeningnummer en de naam in te vullen, verder niets.
    Je schrijft ontspannend. Leuk dat je het zo naar je zin hebt daar. Je doet goed werk. x Josje.

  • 20 Januari 2012 - 14:44

    Danielle & Fam.:

    Hai Karel,
    Tsja die oproep van jou daar hebben we gelijk gehoor aan gegeven. Juist als je ziet wat je eigen kinderen aan kleding en speelgoed hebben... En met jou weten we dat het goed terecht komt! Maak er wat moois van!
    Liefs van ons!

  • 20 Januari 2012 - 22:03

    Tant:

    hoi karel, ben erg onder de indruk van je oproep. te weten dat ik afgelopen week met mijn kleinzoon roy speelgoed heb uitgezocht en er 3 vuilniszakken in de kliko zijn gegaan, zoveel overvloed hebben ze hier allemaal, wat zouden die kinderen daar blij mee zijn geweest, maar ik zal ook een kleine bijdrage overmaken en hoop dat je veel binnen zult halen, nog veel succes verder. groeten van ons hier.

  • 20 Januari 2012 - 22:08

    Tante Corrie:

    mijn naam is een beetje afgekort in het berichtje, maar misschien had je het al begrepen. nogmaal groetjes van hier

  • 20 Januari 2012 - 22:09

    Margriet:

    Hoi Karel.

    Weer heerlijk zitten genieten van je avontuur.Geweldig wat je daar allemaal doet.Had geen idee wat er allemaal bij komt kijken.Super hoor.
    En leuk dat je het zo naar je zin hebt.Wat een voldoening moet dit geven.
    Tuurlijk willen we jou en Baby Sarah's Home hier in steunen.
    Ook wij zullen een bijdrage storten.

    Veel succes en tot snel.

    Groetjes Remo en Margriet

  • 21 Januari 2012 - 12:11

    Margo:

    Goed initiatief , en zeker leuk als je het zelf kunt geven!!!!
    Geld komt eraan!!!

    groetjes Margo

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: India, Pondicherry

In Zuid Afrika

Zes weken werken in een apenopvang en daarna drie weken reizen door het land...

Recente Reisverslagen:

25 Februari 2019

Dansen met Priscilla

23 Februari 2019

PS logees

23 Februari 2019

Loge's

20 Februari 2019

Aan het werk

18 Februari 2019

Aangekomen
Karel

Actief sinds 06 Dec. 2011
Verslag gelezen: 222
Totaal aantal bezoekers 49902

Voorgaande reizen:

10 Januari 2023 - 20 Maart 2023

Karel beneden onder in Australië

17 Februari 2019 - 21 April 2019

Karel in Zuid Afrika

17 Februari 2019 - 20 April 2019

In Zuid Afrika

Landen bezocht: