Vragen met antwoorden - Reisverslag uit Cairns, Australië van Karel Berg - WaarBenJij.nu Vragen met antwoorden - Reisverslag uit Cairns, Australië van Karel Berg - WaarBenJij.nu

Vragen met antwoorden

Door: Karel

Blijf op de hoogte en volg Karel

09 Januari 2023 | Australië, Cairns

Nog even voor ik echt ga slapen wat vragen waar ik morgen antwoorden op ga krijgen. Morgenochtend 7.00 u word ik opgehaald door de organisatie van the Wildlife Habitat in Port Douglas. Wie ga ik daar allemaal ontmoeten? In ieder geval Michiel, want die heb ik hier in Gilligan's al ontmoet, en een paar weken geleden zelfs al op Facebook. Hij blijft mijn zes weken en daarna nog twee weken. Maar wie zijn al die andere mensen? Hoe ruikt het in de dierentuin? Hoe leuk, of niet leuk zijn de dieren? Hoe gaan we daar eten, en vooral wat? Gaan we zelf koken? Ja. Hoeveel tijd heb ik buiten het werk om voor het schrijven van verhaaltjes hier? Hoe vaak kan ik beeldbellen met Sonja? Hoe voelt het daar in de ochtend als we beginnen met werken, en wat moeten we precies doen dan? Worden mijn schoenen er vies van het in de modder staan? Is het echt zo kort lopen, 15 minuten, naar de winkels, cafés en restaurants? Zijn er nog meer winkels? En de zee, hoe dichtbij is die dan? Hoe ga ik daar mijn tanden poetsen, aan welke wastafel? Wat voor wc hebben ze er? Hoe ziet sowieso onze lodge eruit? Is er ook een taakje die we moeten doen die heel moeilijk is of vervelend? Wie is er de baas? Is er tv? Hoevaak komen er nieuwe mensen bij, en hoe vaak gaan er mensen weg? Hoe zal mijn volgende blogverhaaltje beginnen en vooral, hoe eindigt die? Morgenavond ga ik het jullie allemaal vertellen...

Nu mijn rust pakken. Waar zal ik over dromen?


  • 09 Januari 2023 - 12:59

    Pa En Ma.:

    Eerst maar lekker slapen Karel, dat mag wel na zo’n reis.

    Droom maar lekker over Sonja.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Cairns

Karel

Actief sinds 06 Dec. 2011
Verslag gelezen: 92
Totaal aantal bezoekers 49882

Voorgaande reizen:

10 Januari 2023 - 20 Maart 2023

Karel beneden onder in Australië

17 Februari 2019 - 21 April 2019

Karel in Zuid Afrika

17 Februari 2019 - 20 April 2019

In Zuid Afrika

Landen bezocht: