Test verhaaltje - Reisverslag uit Port Douglas, Australië van Karel Berg - WaarBenJij.nu Test verhaaltje - Reisverslag uit Port Douglas, Australië van Karel Berg - WaarBenJij.nu

Test verhaaltje

Door: Karel

Blijf op de hoogte en volg Karel

10 Januari 2023 | Australië, Port Douglas

Hallo allemaal. Ik schrijf even een test verhaaltje om te bekijken of alles hier goed werkt. Ik doe dat met mijn tablet nu. De vorige verhaaltjes schreef ik met mijn smartphone, omdat deze tablet heel traag werkte. Nu even zien hoe dat hier is, op de plek waar ik 6 weken zal wonen, de tablet ziet er wel beter uit in ieder geval.

Overigens heb ik begrepen dat de trouwe lezers steeds een mailtje ontvangen als ik een verhaaltje post. Ik ga daarom proberen om een geschreven verhaaltje dan niet nog 4 keer aan te passen, omdat die trouwe lezers daar dan iedere keer zo'n mailtje van ontvangen. Dat is voor niemand leuk natuurlijk. Opdracht voor mij dus, gewoon foutloos typen. En goed checken voor ik op verzenden druk...

Als dit test verhaaltje goed verstuurd wordt, volgt snel daarna het verhaal met de eerste indrukken van de dierentuin en de lodge waar we verblijven, dat zijn dan dus weer twee mailtjes voor de trouwe lezers achter elkaar... Hopelijk dus tot straks.


  • 10 Januari 2023 - 07:03

    Pa En Ma.:

    Dag Karel, dit testverhaaltje komt bij ons goed over.


  • 10 Januari 2023 - 07:45

    Sonja:

    Lieve Karel, prima zo.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Port Douglas

Karel

Actief sinds 06 Dec. 2011
Verslag gelezen: 80
Totaal aantal bezoekers 49893

Voorgaande reizen:

10 Januari 2023 - 20 Maart 2023

Karel beneden onder in Australië

17 Februari 2019 - 21 April 2019

Karel in Zuid Afrika

17 Februari 2019 - 20 April 2019

In Zuid Afrika

Landen bezocht: