Eerste dag werken - Reisverslag uit Port Douglas, Australië van Karel Berg - WaarBenJij.nu Eerste dag werken - Reisverslag uit Port Douglas, Australië van Karel Berg - WaarBenJij.nu

Eerste dag werken

Door: Karel

Blijf op de hoogte en volg Karel

11 Januari 2023 | Australië, Port Douglas

Jongens, wat een gevoel. Het was vandaag geweldig. Ik wist niet dat gewoon een pad aanharken zo leuk kon zijn. We zijn vanochtend om 7.25 u, 25 minuten te laat, opgehaald naar de dierentuin. Daar zijn we dus gelijk gaan harken, raking. Voordat de zoo open gaat om 9.00 u zijn dan alle paden weer netjes, dat is het idee. Grappig want de kangoeroes en de struisvogels komen gelijk goede morgen zeggen, leuk. Daarna hebben we om 9.30 u heerlijk ontbeten. Beetje jammer dat ons niet was uitgelegd dat we het brood met spek, groente en salade (super lekker) zelf in de keuken moesten halen. Maar toen we het hadden was het eten goed. Ook in de middag was de pizza heerlijk. Mijn werk na het ontbijt bestond al weer uit harken. Geen probleem ik geniet er van en ook heb ik in totaal 20 vogelkooien schoon gemaakt, met een parkiet op mijn schouder. Ook leuk om te doen. Borstel, schoonmaakspuitfles en een tuinslang met water. Ik ken dit soort werk van eerdere projecten. Nu kom ik net rechtstreeks uit het zwembad hier in onze lodge. Heerlijk. Gezellig met mijn 5 andere vrijwilligers. Alles bij elkaar dus een topdag. Jullie gaan nog veel meer lezen van mijn werk hier. Ik heb nog zoveel tijd hier. Tot later.


  • 11 Januari 2023 - 09:51

    Pa En Ma.:

    Dag Karel, als le weer terug bent kun je mooi het strand van Scheveningen bijharken.

    groetjes.


  • 11 Januari 2023 - 10:13

    Sonja:

    Je komt superzen terug van al dat harken :)

    Mooi!


  • 11 Januari 2023 - 17:49

    Diana:

    Gaaf joh

    Groetjes van Diana


  • 12 Januari 2023 - 00:05

    Dé:

    First cut is the deepest [e-1f60e]

    Leuk je 1e dag at the zoo beschreven, maar ik dacht dat de volgertjes foto's beloofd waren? [e-1f914]

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Port Douglas

Karel

Actief sinds 06 Dec. 2011
Verslag gelezen: 78
Totaal aantal bezoekers 49880

Voorgaande reizen:

10 Januari 2023 - 20 Maart 2023

Karel beneden onder in Australië

17 Februari 2019 - 21 April 2019

Karel in Zuid Afrika

17 Februari 2019 - 20 April 2019

In Zuid Afrika

Landen bezocht: