Museum of Art - Reisverslag uit Rockhampton, Australië van Karel Berg - WaarBenJij.nu Museum of Art - Reisverslag uit Rockhampton, Australië van Karel Berg - WaarBenJij.nu

Museum of Art

Door: Karel

Blijf op de hoogte en volg Karel

28 Februari 2023 | Australië, Rockhampton

Ik ben net aangekomen in een klassiek hotel in Rockhampton, het Heritage Hotel. Het ziet er allemaal prachtig uit. Echt een jaren 70 sfeer, met mooie lange gangen met veel deuren. Met van die ijzeren nummers op de deuren. Ik heb een privé kamer. Hij kost wel ruim 40 euro, maar ach, het is toch maar voor een nacht. Alle hostels zaten helaas vol, tenminste degenen die ik vinden kon. Er is een minpuntje, er is geen Wifi. Ik zit nu 50 meter van mijn hotel tegen de ingang van het Museum of Art, waar ik dus gebruik maak van hun gratis Wifi. Daarom nu even een kort tekstje, ik heb verder ook weinig te melden.

De Greyhound bus was weer relaxed. Muziekje op de oren, een korte pauze, broodje gegeten. Alles onder controle. Morgen ga ik een rondje lopen door deze stad. Mijn tas mag dan achterblijven in het hotel, want ik moet uitchecken om 10 u. Om 0.20 u reis ik dan pas weer verder, een nachtrit dus. Ook wel eens leuk. Voor die bus probeer ik hier voor het museum nog wel even de woensdag samen te vatten. Nu eerst wat te eten zoeken. Het is 19.30 u, ik lust wel wat. Tot morgen.


  • 28 Februari 2023 - 11:07

    The Volunteers:

    Going good karel, we are still reading!


  • 28 Februari 2023 - 11:14

    Sonja:

    Geen wifi ook relax[e-1f600]


  • 28 Februari 2023 - 18:39

    Diana :

    Eet ze [e-1f618]

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Rockhampton

Karel

Actief sinds 06 Dec. 2011
Verslag gelezen: 68
Totaal aantal bezoekers 49906

Voorgaande reizen:

10 Januari 2023 - 20 Maart 2023

Karel beneden onder in Australië

17 Februari 2019 - 21 April 2019

Karel in Zuid Afrika

17 Februari 2019 - 20 April 2019

In Zuid Afrika

Landen bezocht: